Detroit Pistons vakt Reggie Jackson har en Grade 3-sprain i sin h?gra fotled och kommer att utv?rderas om sex till ?tta Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose veckor, enligt laget.
Jackson Adidas Superstar Mujer blev hj?lpt av domstolen efter att ha skadat sin fotled halvv?gs genom tredje kvartalet tisdagskv?ll vs Pacers. Han ?terv?nde Adidas NMD Mujerinte.
Den 27-?rige ?r i genomsnitt 14,6 po?ng och 5,5 hj?lper per spel.
Jackson var begr?nsad till 52 matcher f?rra s?songen, till stor del p? grund av kn?skada.
Kolvarna spelar torsdagskv?ll i Orlando och kommer sannolikt att starta Ish Smith i st?llet f?r Jackson.
Information Nike Air Max 2017 Womens fr?n The Associated Press anv?ndes i denna rapport.
Kolla in alla de b?sta sneakersna p? juldagen och r?sta p? ditt favoritpar nedan.
Popovich prickade f?re spelet Adidas Superstar Femme att "jag har ingen aning" om hur man hanterar en hel roster av friska spelare och l?gger till "det ?r vad jag har assistent tr?nare f?r."
Men Popovich anser att processen med att omf?rdela alla de friska bitarna enkelt.
"Jag vill inte skriva en bok h?r. Nike Blazer Mujer Det ?r inte en fr?ga du Nike Air Max 90 Hombre svarar p? 30 sekunder," sade Popovich. "Men det ?r basket. Det ?r inte fredsprocessen i Mellan?stern. Det ?r inte att ta reda Nike Air Max 90 Heren p? varf?r v?r demokrati blir utbredd. Det ?r plockning och roll.
"Om vi ??g?r saker bra, kommer vi att vara ganska snygga, f?r som jag har sagt: Det ?r ganska tr?kigt. Ingen g?r n?gonting en hel del annorlunda. Det ?r vem som g?r b?st f?r de flesta minuter ut ur 48. Det ?r aff?ren . Adidas ZX Flux Womens Allt annat ?r tjurar. "Medan tittare kan ha blivit lurade att Nike inte kl?rde de 10 lagen som spelade p? juldagen i speciella semestertr?jor, kom Adidas ZX Flux Femme spelare runt ligan fortfarande i andan och br?t ut flera gr?na och r?da sneakers f?r tillf?llet.
Med egna handm?lade sparkar som tar upp ?nga under hela ?rstiden, presenterar Karl-Anthony Towns, Draymond Green och Marcus Morris ett speciellt pennpar av deras g?-till-Adidas Superstar Heren sneakers. Towns utnyttjade fastigheten p? sin storlek 20 Hyperdunk 2016s f?r ett detaljerat Grinch-temapar, en lekfull nod till Kobe Bryants klassiska semestertema som hans Timberwolves fortsatte att f?rst?ra jul f?r Lakers. Denna historia visas i ESPN Magazine Dec 25 problem. Prenumerera idag!