Results 1 to 2 of 2

Thread: schien wel de groots

Senior Member

schien wel de groots

de nieuwsbreker van Jordan Brand die de signatuurlijn van Carmelo Anthony be?indigde, kwam als een verrassing. Anthony bagatelliseerde snel Nike Air Presto Womens het nieuws dat hij net een extensie bij Nike Air Max 90 Womens het merk had getekend. Jordan merk bracht officieel deze verklaring uit over de toekomst van Melo's signatuurlijn. "Melo is een oud en gerespecteerd lid van de Jordan-familie. Zoals het geval is met alle Jordanese familiesporters, werken we elk jaar samen met Melo aan een schoenenplan en zijn er geen beslissingen genomen over toekomstige modellen. Elke beslissing die wordt genomen, zal een Nike Air Odyssey Femme samenwerking zijn tussen Melo en Jordan Brand. "Melo heeft Nike Air Max Tavas Damen de op vier na langste lopende handtekeninglijn tot nu toe en het zal een trieste manier zijn om uit te gaan zonder zichzelf opnieuw te bewijzen in OKC, samen met Russell Westbrook, die net heeft ge?nkt een langetermijncontract met het merk.

Jordan Brand houdt van het idee van CP3 in Houston, en het geeft ze meer ruimte om te domineren in een andere stad, vooral in een poging om de Nike Air Max 90 Womens Black Adidas-glans van Harden te stelen.

Wat Jordan-producten betreft, zullen we een mix van oude met de nieuwe zien. Het merk viert MJ dit vakantieseizoen met de Air Jordan XI in twee kleurenbanen die een eerbetoon zijn aan Jordan's collegiale en professionele kampioenschappen. Volgens deze foto lijkt het er niet op. Ja, Stephen Curry en Kevin Durant zijn twee van de grootste namen in de NBA, en natuurlijk Nike Air Max 1 Femme zal er een soort van leuke / competitieve spanning www.royerimprimeur.fr rond hun sneakers zijn. Ik geloof niet dat de twee echt over hun schoenen knokken, maar we moeten niet blind zijn voor het feit dat Nike en Under Armor herhalingen waarschijnlijk elke beweging aan de andere kant bekijken. Ik ben helemaal voor de samenzweringstheorie dat Nike Durant overhaalde om zich bij de Warriors aan te sluiten om Curry's kenmerkende lijn te vernietigen. Veruit te midden Nike Air Presto Damen van deze "sneaker-oorlog" is de derde handtekening speler op het Warriors-rooster, Anta's Klay Thompson die misschien wel de grootste sneaker heeft commercieel sinds "It're Gotta be the Shoes". Je moet het aan de Ball-familie geven om er helemaal uit te gaan en in hun merk te geloven. Lonzo had zelfs het lef om zijn eigen sneaker te remixen voordat deze zelfs werd uitgebracht.
    Hoewel het misschien Nike Air Max 1 Femme Noir leuk is en games voor sommigen die zien wat Nike Air Max Classic BW Mens het huis van LaVar heeft gebouwd, zal het intrigerend zijn om te zien hoeveel jonge prospects ervoor kiezen om op een andere route met merken te gaan of hun eigen route te cre?ren. Of je het nu leuk vindt of niet, Big Baller Brand is misschien iets begonnen. En als je de voorkeur geeft aan extra voet- en enkelsteunen, vind je de hoge snit misschien leuk. "Omdat mijn enkels smal zijn, heb ik Nike Air Max 90 Damen Schwarz het gevoel dat sommige schoenen mijn voeten niet genoeg omhelzen, wat me ertoe brengt te rennen en semi-ongemakkelijk te lopen," vertelde Rebecca Adams, senior health and sex editor bij Refinery29, hield echt van de pasvorm. Toen ik deze schoenen droeg voor een run,