Met het naderen van de Wereldbeker, zal Nike Air Max 95 Femme Nike zijn nieuwste samenwerking met Off-White leider Virgil Abloh uitbrengen. Het resultaat is een lijn die zowel Abloh's liefde voor voetbal viert als zijn visie op de sport. Zijn Nike x Off-White collectie, de Football, Mon Amour, heeft Abloh in staat gesteld herinneringen aan zijn jeugd op te roepen, waaronder luisteren Nike Air Max 90 Femme Fleur naar hiphop op weg naar voetbalwedstrijden op de middelbare school, volgens de Swoosh. Het gaf hem ook de gelegenheid om zijn interesse in levensstijl en sportbranding Nike Air Max 90 Femme te combineren, zei Nike. De sneaker in de line-up is de Nike Flyknit Zoom Fly, waarvan Nike zegt dat deze teruggaat naar Abloh's iteratie van de Mercurial voetbalschoen.Nike Air Max Command Dames
"Ik wilde communiceren waar een speler de bal slaat. Dus ik zette stippen op de laars; als je de bal gaat slaan, is je voet-oogco?rdinatie in feite de enige toevalskans, "zei Ablo Adidas NMD Womens in een verklaring. "Dat is waar de collectie mee begon, deze hardloopschoenen die lijken op je eigenlijke boot op het veld, zodat je de hele tijd onbewust traint. Daarna heb ik die esthetiek van onderaf toegepast. "
Afgezien van de sneakers heeft de collectie kleding zoals voetbalshirts. Op een recente vrijdagochtend kreeg een selecte groep van Nike's grootste fans een waarschuwing. Een nieuwe versie met een beperkte oplage van de Cortez-hardloopschoen van het merk, een old-school nylon Nike Air Presto Womenssneaker oorspronkelijk uitgebracht in 1972, stond op het punt te laten vallen. De release gebeurde tijdens het NBA All-Star Weekend in Los Angeles, en de schoenen - rood, www.dennishayes.co.uk wit en zwart, met de woorden "do not trip" versierd met veters - zijn gemaakt in samenwerking met rapper Kendrick Lamar, een lokale legende.
Klanten ontvingen de melding via Nike Air Max 90 Femme een app genaamd Snkrs, die Nike het afgelopen jaar heeft verfijnd als een manier om superfans te verbinden met gewenste paar sneakers, weet je wel. Het is anders dan de normale Nike-app, Nike Air Max 270 Womens waar je een paar performance-schoenen kunt kopen. Snkrs houdt vast aan het soort gelimiteerde oplagen - interessante kleurstellingen, ongewone stijlen, samenwerkingsverbanden met uitvoerende artiesten of modeontwerpers zoals Riccardo Tisci - die zo populair zijn dat ze vaak worden doorverkocht, in een Nike Air Max 1 Femme concertkaartstijl, op de secundaire markt .
Abloh's Nike x Off-White Football, Mon Amour-lijn, met twee Flyknit Zoom Fly-kleuren, arriveert op 14 juni in de winkels.
"Het mooie Adidas ZX 750 Damen aan het vocabulaire en de geschiedenis van het voetbal is dat het er esthetisch uitziet. Ik werd altijd ge?nspireerd door de manier waarop Europese teams een sponsor hebben die Adidas Hamburg Womens over de borst wordt gedrukt, "zei Ablo in een verklaring. "Toen ik aan deze collectie werkte, wilde ik de verschillende varianten van typ